info@gdzienaweekend.pl

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member

Phone*
Country*

Already a member

Gruzja – trekking, rafting i plażing!

Wyjazd rozpoczęliśmy ekspresowym wdrażaniem w gruzińskie toasty 🍷 Tuż po przyjeździe, o piątej nad ranem, raczyliśmy się pysznym winem domowym i ciepłymi chaczapuri na parkingu przy lotnisku 🍜 Po dojechaniu w góry próbowaliśmy się dostać do miejsca noclegowego, ale przed nami wyrosła wielką dziura na drodze, którą wspólnymi siłami natychmiast zasypaliśmy kamieniami i gałęziami, przerażając tym samym mieszkańców, gdyż konstrukcja przypominała pułapkę 😃 Po kilku magicznych dniach w górach, udaliśmy się nad Morze Czarne, gdzie zażywaliśmy kąpieli w promieniach zachodzącego słońca i próbowaliśmy uspokoić zszargane nerwy po przegranym meczu Polaków z Kolumbią 😐 Porażka rodaków i wspólne perypetie tak zjednoczyły grupę, że opuszczaliśmy kraj z deklaracjami wiecznej przyjaźni 😉 Gruzini mówią, że ich imprezy nigdy się nie kończą, tylko chwilowo się wstrzymują, tak i nasza wycieczka się nie skończyła, tylko jest chwilowo przerwana 😍