info@gdzienaweekend.pl

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member

Phone*
Country*

Already a member

Bornholm – rowerem po duńskiej wyspie!

Wyjeżdżając z Warszawy pakowaliśmy się w deszczu na Placu Bankowym..☔ na nasze szczęście był to jedyny deszcz jaki nas spotkał podczas całego wyjazdu ☺ 🌤 Nasza ambitna grupa przez 4 dni przemierzała wyspę zmagając się z podjazdami i wiatrem jednocześnie delektując się pięknymi widokami 🚲🌏 Podczas pobytu na wyspie odwiedziliśmy najbardziej słoneczne miasto na Bałtyku SVANEKE☀☀☀, wjechaliśmy na najwyższe wzniesienie RYTTERKNEGTSKIOSKEN 🏕 zeszliśmy zobaczyć klif Jons Kapel, gdzie jak głosi legenda wielebny Jons nawracał ludzi na chrześcijaństwo a niewiernych zrzucał ze skały 😲 Weszliśmy na wzgórze Hammeren Fyr z latarnią, odpoczywaliśmy w cieniu ruin twierdzy Hammernhus. 😍 Kilku śmiałków próbowało zejść do jaskini na klifach niedaleko Bornholm Kunstmuseum, niestety wysokie fale były bezlitosne mocząc ich całkowicie i przeganiając spod jaskini.😃 Próbowaliśmy smaków Danii, w najsłynniejszej wędzarni na wyspie 🦈 Testowaliśmy piwo w jedynym browarze na wyspie 🍻. Oglądaliśmy liczne wiatraki i kościoły rotundowe, zwiedzaliśmy miasteczka portowe, napałąjąc oczy kolorowymi domkami.🤗 Wieczorami odpoczywaliśmy na plaży i wspólnie integrowaliśmy się na naszym campingu. 🏕 Szykujcie się na drugą edycje już za rok! 😎 🙂